pátek 14. října 2011

Uvítací článek

Někteří z vás mě znají jakožto autorku, která publikovala na nejmenovaném serveru.


Nicméně z mnoha důvodů jsem se nakonec rozhodla pro přestěhování a dlouho mi trvalo, než jsem našla doménu, která mi bude vyhovovat. Na jednu stranu jsem svoje staré útočiště nechtěla opustit, ale vzhledem k tomu, že mi tam vadil přístup vedení k uživatelům, věčné spamy pod novými články a vzhledem k tomu, že jsem byla v Autorském klubu, bylo jich víc než dost, nevhodné reklamy k článkům, k nimž se to nehodí.

Vím, že musí nějak vydělat peníze a my můžeme být rádi, že máme kam dávat svoje články, ale snad by se to dalo nějak hlídat?

No nic, popojedu. Vzhledem k tomu, že budu přesouvat všechny svoje články, kterých je víc než dost, budu nějaký čas spamovat titulní stranu, a proto se všem předem omlouvám.

S pozdravem Polgara. Ta, která věčně ruší a znovu zakládá blogy. Vím, je to na zabití, ale pokaždé se stane něco, co mě donutí se na čas stáhnout.

Žádné komentáře:

Okomentovat